Nahoru

Zeptejte se nás. Odpovíme Vám na Váš e-mail do 24 hodin.

Účinky lecitinu na organismus

Lecitin v našem těle je součástí téměř každé buňky, proto je velmi nezbytný pro správné fungování životně důležitých funkcí. Díky svému přírodnímu původu se s ním můžeme setkat např. v semenech sójových bobů, plodů podzemnice olejné (arašídy), nebo u vajec.

V současné době je jeho používání velice populární, díky svému účinku totiž napomáhá schopnosti koncentrace, dokáže zlepšovat paměť (tudíž může být velmi nápomocný, když se učíme) a pozitivně také působí na náš spánek. To vše je ovlivněno jeho působením na centrální nervovou soustavu. A všechna tato pozitiva dokážeme v dnešní hektické době velmi ocenit.

Účinek lecitinu můžeme pozorovat i v mnoha dalších složkách organismu, zejména u oběhové soustavy. V dnešní době mnoho z nás trápí vysoký krevní tlak. Užíváním lecitinu bylo prokázáno jeho snižování, dále pomáhá snížit hladinu cholesterolu v těle. Pokud naše tělo pocítí nedostatek lecitinu, bude se navíc zhoršovat imunitní systém, dokonce se můžeme setkat i s rychlejší opotřebovaností našich kloubů.

Co nás také často trápí, je naše hmotnost. I při procesu hubnutí nám bude lecitin nápomocen (urychluje metabolismus), dokáže dokonce snižovat celulitidu a celkově vylepšuje stav naší pokožky. Mezi další účinky lecitinu patří omezení padání vlasů a podporuje hojení ran. Další, kteří ho dokáží velmi ocenit, jsou sportovci, a to zejména pro svou schopnost rychlejší regenerace a zlepšení využití bílkovin v těle.

Proto doporučujeme vyzkoušet přípravek Lecitamin, k dostání v lékárnách v několika různých příchutích (vanilka, karamel, cappucino, jahoda). Minimálním denním dávkováním je 1-3 g, při větší zátěži můžeme zvýšit až na 10g. Užívat můžeme samostatně, dá se také konzumovat rozmíchaný v jogurtu, nebo se sklenicí mléka.